Oferta

Zakres usług

Od początku swojej działalności koncentrujemy się na kompleksowym wykonywaniu prac remontowych oraz inwestycji w zakresie infrastruktury kolejowej, tramwajowej
i towarzyszącej (np. rampy kolejowe, fronty przeładunkowe, przejazdy kolejowe w różnej technologii itp.). Podejmując współpracę z naszą firmą gwarantujemy rzetelność, terminowość oraz wysoką jakość świadczonych usług.

Zawsze dostosowujemy się do wymagań, terminów oraz indywidualnych oczekiwań naszych klientów.

Oferta szczegółowa

  • budowy, przebudowy oraz naprawy głównych linii i stacji kolejowych, zakładowych bocznic, baz paliw oraz innych obiektów związanych z infrastrukturą torową
  • utrzymanie, naprawy bieżące oraz konserwacja torów, rozjazdów, przejazdów kolejowych i tramwajowych
  • prace związane z usuwaniem powstałych w torach kolejowych szkód, wywołanych pracą zakładów górniczych
  • rozbiórki /likwidacja/ bocznic kolejowych wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń
  • projektowanie infrastruktury kolejowej i obiektów pomocniczych
  • doradztwo i opracowywanie regulaminów pracy bocznic, wykonywanie dokumentacji technicznej i zgłoszeniowej infrastruktury torowej

Uzyskaliśmy pierwsze w Polsce świadectwo dopuszczenie do eksploatacji typu budowli dla rozjazdu kolejowego Rz49E1(S49)-190-1:9 zregenerowanego wydane przez Urząd Transportu Kolejowego. Świadectwo umożliwia zabudowę rozjazdów na bocznicach przemysłowych oraz w torach głównych dodatkowych i torach bocznicowych linii kolejowej. Zregenerowany rozjazd charakteryzuje się wysoką jakością, nominalną geometrią, a przede wszystkim konkurencyjną ceną przez co stanowi doskonałą alternatywę dla rozjazdu nowego. W najbliższym czasie uzyskamy świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla rozjazdów typu: Rz49E1(S49)-150-1:7, Rz49E1(S49)-300-1:9, Rkpd49E1(S49)-190-1:9.

Wykonujemy połączenia z wykorzystaniem technologii spawania termitowego:

  • złączy szynowych z wykorzystaniem metod SoWoS, SoWoS-P, SoWoS-P R350, SoWoS 120, SoWoS L75, SkV Elite, SkV Elite L75, SoW-5 L50/PR (spoiny przejściowe 49E1/60E1)
  • szyn tramwajowych o profilu Ri metodą SRZ
  • szyn suwnicowych , dźwigowych metodą SKS (każdy profil szyn) ​
  • z użyciem naprężaczy hydraulicznych (regulacja naprężeń w torach bezstykowych w przypadku spawania w temperaturach poniżej 15 st. °C)

Zajmujemy się również wykonywaniem złączy szynowych izolowanych klejono – sprężonych typu „S” z łubkami sześciootworowymi.

Posiadamy wysokowydajne maszyny kolejowe (oczyszczarka tłucznia Plasser & Theurer RM 76UHR, podbijarka torowa Plasser & Theurer MU07-16B, koparki dwudrogowe Liebher, ładowarki), zespoły wagonów typu 203Vb i 412Za oraz bazę specjalistycznego sprzętu kolejowego wraz z rozbudowanym zapleczem warsztatowym.

Co nas wyróżnia na tle konkurencji?

Doświadczenie

Dzięki wieloletniej obecności na rynku oraz pracy z wieloma klientami, uzyskaliśmy bezcenne doświadczenie.

Jakość

Nasze doświadczenie oraz indywidualne podejście sprawiają, że nasi klienci są zawsze zadowoleni.

Elastyczność

Zawsze dostosowujemy się do wymagań, terminów oraz indywidualnych oczekiwań naszych klientów.